Tähän kategoriaan kerään omia runojani, jotka olen siis itse kirjoittanut ja toivon ettei kukaan kopioi niitä omiin nimiinsä tai käyttöönsä ilman lupaani. Kiitos!

 

Tiedän
ettet voi olla tukenani aina.
Mutta toivon että
voisit olla tukenani
nyt näinä vaikeina aikoina.
Silti en voi sinua
siihen pakottaa
ja toivonkin
että sanot sen
minulle suoraan
jos et enää jaksa
kuunnella asioitani.

 

Olet ollut elämäni valo.
Kirkas tähti pimeydessä.
En ilman sinua olisi
selvinnyt tästä.
Tahdon kiittää
avustasi,
tuestasi mitä minulle
olet antanut.

 

Eevalle:

Kuljet mukanani aina
vaikket sitä tietäisikään.
Olet mielessäni nyt
ja tulet aina olemaan.
Kiitos että olet olemassa
ja että olen sinuun saanut
tutustua.

 

Maaritille:

Muistosi säilyy
minussa ainiaan.
Vaikutit elämääni
todella paljon.
En tästä muisto
"kasasta" halua luopua
koskaan,
vaan haluan kantaa
sen mukanani elämäni
loppuun asti.

 

Ilman Sinua
ei olisi minua.
Sillä sinä olet
suuri osa minua,
puolet koko
sydäntäni.

 

Maaritille :

Enkeli tämä
pienoinen kulkekoon
vierelläsi aina.
Toivon sen Sinua
suojelemaan
ja tuomaan onnea
elämään,
koska olet minulle
tärkeä.

 

Susannalle :

Olet kuin
aurinko,
valo joka
minun tieni
valaisee.

 

Jaanalle :

Ymmärrä,
minä en ole
sairas.
Olen vain
heikko taistellakseni
vastaan.

 

Aukaiset portit
jotka vievät
sisimpääni.
Kätköistä löydät
tuskan ja surun,
jonka olen
vaiennut.

 


Tähdet taivaalla tuikkivat,
sieltä ne tarkkailevat
minua.
Sinäkin siellä olet
minua katsomassa,
ystäväni.

 

Oletko se sinä joka
kirkkaiten loistaa.
Annatko sinä valoa
minulle myös yöllä.
Kiitos siitä jos se
olet sinä.

 

Niin monesti mieleeni palaat.
Muistelen niitä hetkiä onnellisia
joita kanssasi sain viettää.
Olimme erottamattomia,
ei meitä erottanut
mikään eikä kukaan.
Vieläkään en voi millään uskoa
että pois luotamme lähdit.
Jätit maailmaan avaraan.
Pääsit luokse enkelten
jossa sinun nyt hyvä olla on.

 

Kuulen kutsun auringon
tuonne paikkaan ihanaan.
Meressä vain uida voi
sillä se aivan kirkasta on.

 

Lähde kanssani
matkaan ihanaan,
palmupuiden varjoon
lämpimään.
Uimaan mereen kirkkaaseen,
delfiinien altaaseen.

 

Taivas repeää,
niin myös minäkin.
Ei sade lopu
ollenkaan,
ei myös minun
kyyneleetkään.

 

Minne minä
olen kadonnut.
Minne on kadonnut
se hymyilevä
minäni,
mitä olin vuosia
sitten.

 

On tullut aika
lähdön,
ei mikään estä
enää.
Olen vihdoin vapaa
siipeni aukaisemaan.

 

Et ole lähellä minua
vaan todella kaukana.
Silti tunnen sinut
lähelläni,
sillä olet sydämessäni.

 

Kyynel poskelleni
vierähtää sinua
ajatellessa.
Sisimmissäni olet
minulle vielä
hyvin tärkeä.

 

Seisoin rannalla
ja sinulle
heilutin.
Jäit elämäni
yhdelle satamalle
jonne en palaa
enää ollenkaan.

 

Menetin hetken
elämästäni,
hetken joka
muutti koko
elämäni.