Tänne keräilen kuvia sekä myös tekstiä  ihmisistä ja eläimistä jotka ovat minulle hyvin tärkeitä.

Fysioterapeuttini
        
Olen saanut kulkea hänen "rinnallaan" jo monta vuotta. Hän on saanut minut ymmärtämään elämässä monia asioita. Tukenut minua niin ylä- kuin alamäissäkin. Antanut minulle neuvoja, jotka ovat olleet tärkeitä, vaikken niitä heti ole käsittänytkään. Arvostan häntä ja hänen neuvojaan, sillä onhan hän nähnyt tätä maailmaa ja elämää paljon enemmän kuin minä itse.

Homeopaattini
        
Tapasin tämän aivan ihana ihmisen hiljattain, kun fysioterapeuttini suositteli käymään hänen
vastaanotollaan. Ja olen siitä hyvin kiitollinen. Nimittäin nyt homeopaattini ansiosta olen löytänyt
uuden suunnan elämässäni ja olen alkanut ajattelemaan asioita aivan eri tavalla. Saanut paljon
ajateltavaa aina hänen kertojensa jälkeen (ja pidemmäksikin aikaa). Ja voin myöntää, että vaikka
ns. hoito on vasta alussa, olen kokenut olevan siitä jo paljon hyötyä.

Ystäväni

Vaikka ystäviä paljon minulla ei ole, minulle niitä silti on ihan riittävästi. En kaipaa ympärilleni
paljoa ihmisiä. Voisin sanoa ennemminkin että viihdyn ennemmin yksin, tietysti välillä sitä kaipaa
ystävän seuraa. Ja ne ketkä ystävinäni ovat, ovat hyvin läheisiä. Heihin voin luottaa ja pyytää tukea ja apua tarvittaessa (myönnän, olen siinä kyllä todella huono, mutta opettelen tätä asiaa koko ajan).
Yksi ystävistäni menee ylitse kaiken, tapasin hänet ammattikoulussa ja olemme siis tunteneet
toisemme vasta reilu 4 vuotta. Silti tuntuu kuin olisimme tunteneet jo aivan lapsesta asiasti. Hän on
minulle kultaakin arvokkaampi.

Jeremi (koirani)

Sain hänet itselleni 11.5.2008 ja siitä lähtien olemme olleet erottamattomat. Hän on kuin pieni enkelini. Saapui minulle juuri sellaisena hetkenä kun seuraa tarvitsin. Ja tälläkin hetkellä, pitää minua liikkeessä ja piristää päivääni. Ilman hänen tuloaan elämääni, en edes tiedä missä tilanteessa olisin.

1859377.jpg